fredag 11 februari 2011

Fredag eftermiddag...

Det blev ingen tripp till skolan idag.
I morse efter inlägget på bloggen rusade jag iväg till tåg perrongen för att möta upp två klasskompisar, men då den ena klasskompisen hade pratat med en annan klasskompis bestämde vi oss att inte hoppa på tåget mot skolan. Vi satte oss i stället på ett fik för att vänta på besked från skolan om degens seminarium skulle bli inställda… Fick senare ett telefonsamtal från vilket jag trodde var min ena seminarium ledare från skolan där han förklarade situationen för mig, och att det skulle komma upp på kurswebben vid 11 tiden om det skulle bli i alla fall ett seminarium eller ej. Det visade sig senare att det var min klasskompis som spelade ett spratt med mig. Kul! Haha jag som satt där och förklarade för den som jag trodde var lärare på skolan att jag satt och fikade med två i klassen i väntan på att få klartecken på att åka till skolan eller ej. Det måste ha låtit väldigt roligt! Hahaha. Sitter nu och funderar på hur jag ska få denna dag till att ha gjort något produktivt! Har i alla fall reflekterat lite på egen hand vad jag tyckte om boken vi skulle ha läst till idag, så jag inte glömmer bort vad den handlade om…
Nu ska jag äta, sen ska jag göra något….

Inga kommentarer: