söndag 1 maj 2011

En liten bekräftelse på att jag valt rätt utbildning…?

En liten bekräftelse på att jag valt rätt utbildning…
Jag tror jag fick en liten bekräftelse igår på att jag valt rätt utbildning.
Jag har lite svårt att berätta hela storyn då jag inte vill hänga ut den person det gäller om, fastän jag vet att den personen aldrig kommer att läsa det här, eller ingen i den personens närhet vet säkert inte ens om denna händelse eller vem jag är, och kommer förmodligen, heller aldrig läsa det här.
Det är i respekt för en person som jag inte ens känner som jag inte vill berätta allt, det känns bara fel.
Det i sig är viktigt för mig att klargöra, men om ni vill att jag ska berätta utförligare (om ni inte förstår någonting av denna lilla mening ni snart kommer att få läsa) någon gång får ni ta kontakt med mig på egen hand.
Jag lyckades bemästra en konversation med en person som var lite påträngande på en av mina kompisar, jag fick denna person att sluta tränga sig på, samt lugna ner sig lite. Det hela kanske inte verkar som en jättegrej men vi (samt de runt omkring) som befann oss där just då i den stunden blev lättade över att den lilla meningen jag sa gav sådant stort intryck på honom att han ”backade undan” lite (mest kognitivt, och verbalt, för detta var inte så mycket fysiskt påträngande).

Inga kommentarer: