fredag 23 september 2011

Sjukt Lättad!

Över! Det är äntligen över! Den hemska redovisningen är nu gjord och jag känner en otrolig lättnad över att jag slipper tänka mer på det arbetet.
Fastän examinatorn uppmanade både innan och efter seminariet hur viktigt det var att inte läsa innan till på redovisningen, kunde jag tyvärr inte låta bli att göra det, jag var så nervös!
Denna examinator är känd i min lilla skolumgängeskrets av att hänga ut folk så jag kände mig särskilt träffad av hennes ord efter seminariet, var så förbannad på henne.
Men nu har det lagt sig!
Nu ska jag försöka ta lite helg och ladda batterierna (har varit otroligt trött denna vecka, har märkt det på att jag sovet många fler timmar än vanligt per natt, plus att det inte gått lika bra på träningen).
Nästa vecka blir också rätt intensiv. Nästa vecka ska jag sitta med en individuell uppgift på 4-5 sidor, tror att det kan bli rätt svårt då det är svårt att veta vad examinatorn vill ha….
Sånt e livet. Ibland är det bra att stanna upp en stund och bara vara för stunden. Det tänkte jag göra nu.
Nu ska jag njuta av det fina vädret och ikväll blir det Veronica Maggio på Gröna Lund!

Inga kommentarer: