torsdag 13 oktober 2011

Grupparbetet som vi satt med idag är fortfarande inte avslutat, vi har fastnat lite på den andra frågan. Fastän två utav oss i gruppen har gjort egna tolkningar på frågan känns texten helt fel! Kanske beror det på att jag själv var en av dem som besvarade fråga sist, kanske beror det på att det varit en lång dag. Eller så beror det på att texten blir för lång och i stället för att korta ner den vill jag bara slänga bort den! Med andra ord, jag är självkritisk! Men samtidigt ambivalent, är det bara jag som tycker så här eller har jag rätt? Måste sova nu så jag kan vakna om några timmar och läsa med nya "glasögon". Verkligen ta till mig texten och se vad som ska bort och vad som fattas! Jag hoppas på det i alla fall!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: