söndag 20 november 2011

Att bli påverkad av beröm

Jag kom på mig själv idag med att ha blivit väldigt påverkad av den bedömning jag fick av en kursansvarig.
Jag skrev i fredags om att jag blev jätteglad över att ha fått så bra betyg på en reflektionslogg och de satte verkligen sina spår i mig när jag idag satte mig ner och skrev denna veckas reflektionslogg.
Jag skrev mycket mer denna gång och har känt mig ganska petig i mina ordval.
Vet dock inte om det blev någon kvalités förändring till det bättre denna gång och vet faktiskt inte varför jag lägger ner såhär mycket tid på en uppgift som man endast kan få g på….
Men det handlar väll om att ständigt sträva efter att förbättras och utvecklas. Det gör väll alla, kanske inte alltid men för det mesta i alla fall. Man vill i alla fall inte bli sämre…

Inga kommentarer: