onsdag 14 december 2011

Från en hem tentaångest till en förkylning!

Jag har inte ens hunnit blogga om skolan för att det varit så mycket!
Det är helt sjukt!
Efter att ha stressat hela förra veckan, från förrförra söndagen till i söndags har jag suttit mer eller mindre med hem tentan, jag har dessutom försökt träna då jag vet att det kan bidra till ökad koncentrationsförmåga. Jag har även jobbat i helgen, ett jourpass på 24 timmar (man sover på natten) samt ett 10 timmars pass på söndagen. Detta medförde en förkylning vilket gjorde att en klasskompis till mig fick åka med min hem tenta till skolan i måndags….
I måndags började även den nya kursen! Förhållningssätt och förståelse av sociala problem 15 hp Delkurs 2: Förståelse av sociala problem 7,5 hp. Hitintills har jag inte fått något grepp om kursen då jag inte var med på introduktionsföreläsningen men har i alla fall läst kurspm:et…
Vi har första seminariet i morgon klockan 10:00 och ska sitta i gruppen en timme innan och diskutera vad vi ska ta upp på seminariet… Jag vill inte gå in så mycket mer på vad kursen handlar om förens jag vet lite mer om den, men tror att det kan bli en intressant kurs!

Inga kommentarer: