onsdag 21 september 2011

full fart i skolan igen!

Förra gången jag skrev på bloggen jobbade jag fortfarande på "boendet".
Det har hänt en del sedan dess...
Jag fick förfrågan om jag ville fortsätta vikariera där en helg i månaden vilket jag nu (i helgen) har börjat göra.
Jag har även hunnit med en snabb visit med min älskade pojkvän till Rom (underbar semester),
Sprungit tjejmilen och perssat! (gjort personbästa),
Kört upp några gånger ;) och till slut klarat det!!!!
Börjat skolan igen har jag även gjort!
Jobbat en dag på mitt gamla vikariejobb på förskolan,
Varit på gröna lund och sett Daniel Adams Ray!
Sprungit halv maran med en vän!
och sist men Inte allra minst pluggat! Pluggar gör jag ju mer eller mindre hela tiden eftersom det är min huvudsakliga sysselsättning, men jag vill gärna pressa in lite annat skoj också vilket jag är ganska bra på i mellan åt att göra ;)
Nu på fredag har vi ett stort seminarium där vi ska framföra i grupp (eller 2 grupper tillsammans) en redovisning på 45 min....
Nästa fredag ska en individuell uppgift vara klar, självklar har jag Inte börjat skriva på den eftersom denna veckas seminarium har upptagit stora delar av förra och denna veckas tid....

Inga kommentarer: