torsdag 22 september 2011

Intensiv vecka, samt vikten av att hitta lugna stunder i allt kaos

Den här veckan har gått sjukt snabbt!
Jag har mestadels tillägnat denna vecka för det kommande examinations seminarium som vi har i morgon!
Shit!
Kom just på mig själv att det är i morgon vi har det stora seminariet!
Vi ska ses i skolan, min grupp och den andra gruppen som ska redovisa om samma sak, (då vi ska redovisa tillsammans i 45 min!)idag klockan 12!
Skrev ut vårat arbetet igår hemma hos päronen då jag tror jag har slut på färg hemma.
Det var skönt att få åka hem till päronen igår och bara få vara lite, varva ner lite....

Något annat som får mig att koppla av, samt koppla bort stress är att inspireras i ett av mina andra stora intressen, träning, är att läsa min klasskompis Linas träningsblogg!
http://linastraningsblogg.blogspot.com/

Inga kommentarer: