fredag 18 november 2011

En helt sjukt bra dag!

Dagen började bra med en skön sovmorgon och därefter drog jag till skolan med klasskompisar för seminarium.
Ett bra seminarium som för visso började rätt tråkigt med kritik från både seminarieledares och elevers håll, det handlade om hur en reflektionslogg vi fick skriva från förra veckan och som vi skall fortsätta med varje vecka….
Efter lite kritik började vi på riktigt med seminariet där vi diskuterade 3 frågor kring etik och socialt arbete utifrån det vi läst samt de föreläsningar som varit denna vecka.
Därefter hade vi rast och efter rasten fördes en diskussion kring 3 frågor (som valts ut av en grupp elever som höll i seminariet) som vi elever hade fått i uppgift att hitta på innan seminariet….
När jag kom hem kollade jag kurswebben då seminarieledarna sagt att de lagt upp bedömning på reflektionsloggarna. Jag var osäker om de hade bedömt min då jag hade skickat in min senare eftersom kurswebben strulat just då jag skickade in.
Men de hade kommenterat och jag fick jättebra respons på min reflektionslogg, vilket jag verkligen inte hade trott att jag skulle få!
Dagens summering!
Sjukt lyckad dag!

Inga kommentarer: