torsdag 28 april 2011

Dubbelt upp idag!

Idag har jag först jobbat 8 timmar sedan suttit minst 4 timmar med en essä som skall vara inne på måndag. Vi har fått i uppgift att skriva en essä som skall omfatta drygt 2500 ord! Den enda informationen vi fått om essän är att det skall finnas tydliga avtryck från någon av de valbara böckerna från litteraturlistan, samt att för godkänt skall essän uppvisa en förståelse av om sambandet mellan teoretiska perspektiv och metoder för vetenskapligt undersökande.
Jag valde boken ”Sociala problem som perspektiv. En Ansats för forskning och socialt arbete” av Håkan Jönson. Den var jätte intressant men sjukt svår att skriva om. Det är lätt att förstå texten i boken, men när man skall skriva om med egna ord blir det jätte komplicerat!
Jag komplicerar till det för mig!
Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd!
Har dock 100 ord kvar att skriva men får ta det på söndag när jag ska sitta och plugga med en klasskompis!
Tror att jag är övertrött för jag känner mig inte så trött än, men dags för sängen nu i alla fall…

Inga kommentarer: